ای بی اس کامل توسان 2E550

£8,000,000.00

فروش ای بی اس کامل توسان 2E550

مرکز خرید و فروش ای بی اس ABS کامل توسان 2008 مدل 2E550 ، قیمت 8/000/000 تومان

تعمیر تخصصی ای بی اس توسان 2E550 با ضمانت 5 ساله معتبر

خریدار و فروشنده عمده و تکی ای بی اس توسان 2E550

خودرو توسان

توسان، از محصولات شرکت هیوندای می‌باشد و یکی از خودروهای دو ردیفه (SUV) جذاب با قیمت معقول در بازار خودروی دنیاست. این خودرو با ظاهری جذاب، خطوط شیک و دوچرخه‌های آلومینیومی زیبا، برای خانواده‌ها و افرادی که خودرویی خودکار، راحت، ایمن و باحال می‌خواهند، گزینه‌ی خوبی است. همچنین، توسان دارای فضای داخلی فراوان، صندلی‌های پشتی تاشده، صندوق هوایی بزرگ و قابلیت ارائه‌ی امکانات جذاب برای راننده و مسافران است.

توضیحات

 خرید ای بی اس کامل توسان 2E550

ای بی اس کامل توسان 2E550 یک سیستم کنترل ترمز است که هدف آن تغییر توزیع نیروی ترمز بین چرخ های مختلف خودرو است. همچنین با تشخیص و کنترل میزان نیروی فشار ترمز در هر چرخ، نیروی ترمز را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که توازن بین تمام چرخ ها حفظ شود.

این سیستم در خودروی توسان 2E550 که یک اسپرت یوتیلیتی است، به صورت کامل موجود است که این به معنایی است که همه چرخ ها دارای ترمز ای بی اس هستند. این سیستم باعث بهبود کنترل خودرو در موقعیت های خطرناکی مانند ترمز کردن در شرایط ناپایدار سرعت، فرمان دادن در اوردن خودرو و ترمز کردن در پیچ های تند می‌شود. به عنوان مثال، در صورت ترمز کردن در یک پیچ تند، EBD ترمز را به گونه ای تنظیم می کند که چرخ های داخلی و بیرونی تعادل داشته باشند و از لغزش پیشگیری شود، که برای راننده احساس ظرافت و اعتماد به نفس بیشتری می کند.

مزایای استفاده از ABS

1. ایمنی بالاتر:
ترمز ای بی اس کامل به دلیل داشتن سیستم ضد قفل مانع از قفل شدن تایر و بهبود کنترل خودرو در زمان ترمزگیری می شود. با استفاده از این سیستم، شانس بروز فرار ناگهانی تایر هنگام ترمزگیری به شدت کاهش می یابد.

2. کنترل بهتر خودرو:
ترمز ای بی اس کامل به کنترل بهتر خودرو و کاهش فاصله ترمزگیری کمک می کند و در نتیجه تصادفات جلوگیری می شود.

3. سبکی و رانندگی راحت:
ترمز ای بی اس کامل بسیار سبک است و به رانندگی راحت تر و بهتر است. این سیستم کمک می کند تا خودرو به صورت مرتب فرمان پذیرتر شود.

4. عمر تایر طولانی تر:
با استفاده از ترمز ای بی اس کامل، تابعیت تایر ها افزایش می یابد. این سیستم کمک می کند تا لاستیک ها بهتر بچسبند و بیشتر صدماتی را که به سرعت ممکن از سرعت بالا و ترمز گیری شدید در خودروها ناشی می شوند، کاهش دهد.

5. کاهش خستگی راننده:
استفاده از ترمز ای بی اس کامل برای کاهش خستگی راننده و تنش های ناشی از رانندگی بهبود کنترل خودرو و کاهش نیروی مورد نیاز برای ترمزگیری می کند.

 

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ای بی اس کامل توسان 2E550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ای بی اس کامل توسان 2E550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *