فروش ای بی اس ام چی 80

فروش محصول ای بی اس مدل ام چی 80

فروش محصول ای بی اس مدل ام چی 80


سیستم ترمز ای بی اس، یکی از قدرتمندترین و بهترین انواع سیستم های ترمز است که در بسیاری از خودروها استفاده شده است . یکی از انواع سیستم های ای بی اس سیستم ای بی اس ام چی 80 است. اگر به دنبال خرید و تهیه این نوع سیستم های ترمز هستید . باید به نمایندگی های مجاز و معتبر فروش ای بی اس ام چی 80 مراجعه کنید.

استفاده از سیستم ترمز ای بی اس، سالیان سال است که رایج بوده و مزیت های فراوانی دارد . این سیستم به کاهش تصادفات جاده ای و افزایش امنیت ساکنان کمک شایانی کرده است.

یکی از انواع سیستم ترمز ای بی اس که در برخی از خودروها استفاده شده است . ای بی اس ام چی 80 می باشد . در این مطلب نیز قصد داریم تا به بررسی فروش ای بی اس ام چی 80 بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم . بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

فروش ای بی اس ام چی 80

فروش ای بی اس ام چی 80

ترمز ای بی اس چیست؟

پیش از آن که به بررسی فروش ای بی اس ام چی 80 بپردازیم در ابتدا باید تعریفی از سیستم ترمز ای بی اس را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. به صورت کلی منظور از ترمز ای بی اس یک ترمز ضد قفل می باشد و در واقع یک سیستم ایمن برای ترمز کردن خودروهاست.

ای بی اس می تواند از قفل شدن چرخ های خودرو جلوگیری کرده و همچنین از لیزر خوردن ماشین به هنگام ترمز نیز خودداری کند . نکته بسیار مهمی که باید درباره این سیستم بدانید . این است که ترمز ای بی اس جایگزین ترمز اصلی خودرو نخواهد بود و تنها برای افزایش امنیت اتومبیل، استفاده می شود.

عملکرد ترمز ای بی اس با ترمز معمولی چه تفاوتی دارد؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان که تفاوت سیستم ای بی اس با ترمزهای معمولی را نمی دانید ایجاد شود . به صورت کلی باید اشاره داشت که در ترمزهای معمولی و فاقد سیستم ای بی اس زمانی که پدال ترمز توسط راننده فشرده می شود . سرعت چرخ ها به سمت کند شدن و صفر شدن می رود و  بدین ترتیب است که تناسبی با توقف اصلی خودرو ندارد .

اما سیستم ای بی اس یک سیستم ضد قفل بوده و بدین ترتیب سرعت خودرو را پایش کرده و بر اساس آن سرعت چرخ ها را کاهش می دهد . در واقع این سیستم تناسبی را میان سرعت ماشین و ترمز آن ایجاد می کند و می تواند با سرعت بالا در ترمز گرفتن آن را با توقف خودرو همگام سازی نماید . سیستم ای بی اس ام چی 80 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند توقف ماشین یا اتومبیل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ای بی اس ام چی 80 چیست؟

در خصوص فروش ای بی اس ام چی 80 باید اشاره داشت که این سیستم خاص یک نوع ترمز ضد قفل است که در بسیاری از خودروهای ایرانی مورد استفاده قرار گرفته . و ترمز گیری ایمنی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد.

در واقع این سیستم ضد قفل شامل یک یونیت و بلوک بوده و البته از یک سری قطعات خاص نیز تشکیل شده است. یونیت ای بی اس ام چی 80 به عنوان مغز سیستم ترمز ضد قفل شناخده شده . و اطلاعات و دیتاهای حرکتی را از چرخ ها می گیرد و به سمت بلوک ای بی اس ام چی 80 ارسال می کند. بدین ترتیب تمامی اجزای ای سیستم ضد قفل با یک دیگر همکاری کرده تا ترمز گیری ایمن حاصل شود.

فروش ای بی اس مدل ام چی 80

فروش ای بی اس مدل ام چی 80

عملکرد ای بی اس ام چی 80

در ابتدا باید اشاره داشت که سرعت عملکرد ترمز ای بی اس ام چی 80 بسیار بالاست. همان گونه که در بخش قبل اشاره کرده ایم . یونیت ای بی اس ام چی 80 با بلوک ای بی اس در ارتباط بوده . و با ارسال اطلاعات و دیتاهای مختلف می تواند ترمز گیری سریع ماشین را انجام دهد .  از جمله نکات بسیار مهمی که باید در خصوص عملکرد این سیستم بدانید به صورت زیر است:

  • در سیستم ای بی اس ام چی 80 یک سری سنسورهای حرکتی به کار گرفته شده است که می تواند سرعت لحظه ای ماشین را محاسبه کند.
  • یونیت ای بی اس می تواند اطلاعات سرعت را از بخش سنسورها دریافت می نماید.
  • پس از آن سرعت چرخ ها با یک دیگر توسط این سیستم مقایسه خواهد شد و حتی بررسی می کند که آیا چرخ ها در حال قفل شدن می باشد یا خیر!
  • در صورت قفل شدن چرخ ها، یک سری دستورات به بخش بلوک ارسال خواهد شد تا بدین ترتیب فشار روغن ترمز به صورت متناوب کاهش و افزایش یابد.

دلایل خرابی ای بی اس ام چی 80

به صورت کلی در بسیاری از خودروها، این سیستم ای بی اس استفاده شده است. اما سیستم ای بی اس ام چی 80 خودروتان با مشکل مواجه شده است و به دنبال فروشگاهی برای خرید و فروش ای بی اس ام چی 80 هستید . باید اشاره کنیم تنها و تنها به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر که برندهای مناسب ارائه می دهند مراجعه کنید . از سوی دیگر بهتر است که دلایل خرابی این سیستم ای بی اس را بشناسید تا از آسیب دیدگی آن نیز جلوگیری کنید. از جمله دلایل خرابی ای بی اس ام چی 80 می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ضربه های شدید به خودرو و تصادفات
  • خرابی در بخش برق خودرو، نوسانات برقی و یا خرابی نرم افزاری
  • روطبت و آب خوردگی به سیستم ای بی اس و خرابی در قطعات ان
  • تمام شدن طول عمر قطعات به کار رفته در ای بی اس ام چی 80
  • افزایش دمای خودرو بر اثر ترمز گرفتن و یا سایر دلایل دیگر
فروش محصول ای بی اس مدل ام چی 80

فروش محصول ای بی اس مدل ام چی 80

فروش ای بی اس ام چی 80

همان گونه که در بخش های قبل نیز اذعان داشته ایم برای خرید و فروش ای بی اس ام چی 80 تنها باید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. زیرا فروشگاه ها اجناس و محصولات خود را با ضمانت و گارانتی در اختیار شما قرار می دهند . و بدین ترتیب می توان از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کرد. از سوی دیگر فروش ای بی اس ام چی 80 توسط افراد غیر متفرقه، می تواند در صورت نصب و راه اندازی بر روی خودروتان، مشکلاتی را برای اتومبیل به وجود بیاورد و حتی ایمنی سرنشینان را به خطر بیاندازد.

سخن پایانی درباره فروش ای بی اس ام چی 80

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی فروش ای بی اس ام چی 80 بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

لطفا امتیاز دهید

آموزش

ای بی اس ام چی 80

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *